Sarıyer RAM  Deprem Sonrası Psikososyal Destek Eylem Planı İş Akış Çizelgesi

Sarıyer RAM Deprem Sonrası Psikososyal Destek Eylem Planı İş Akış Çizelgesi

Bakanlığımız Psikososyal Koordinasyon Birimince hazırlanan MEB Deprem Sonrası Psikososyal Destek Eylem Planı ve İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş akış çizelgesi doğrultusunda ilçemiz okullarında yürütülecek çalışmaların koordine edilmesi ve planlı bir şekilde yürütülebilmesi amacıyla Sarıyer İlçe Psikososyal Koruma Önleme ve Krize Müdahale Ekibi ve kurumumuz tarafından Deprem Sonrası Psikososyal Destek Eylem Planı İş Akış Çizelgesi hazırlanmıştır.

17.02.2023 1785

Okullarda yürütülecek çalışmalarda bu çizelgedeki basamaklar takip edilecektir. Yapılacak tüm çalışmalara ait dökümanlar ve formlar çizelge içerisindeki linklerde ilgili bölümde sunulmuştur. Çalışmalara ait istenilen verilerin girişleri ilgili linkler üzerinden açılan formlar aracılığıyla sağlanacaktır.

Okullar tarafından ihtiyaç doğrultusunda ek çalışmalar yapılabilir. Yapılan çalışmaların takibinden okul idareleri sorumludur.

Sarıyer İlçe Psikososyal Koruma Önleme ve Krize Müdahale Ekibi ve kurumumuz tarafından Deprem Sonrası Psikososyal Destek Eylem Planı İş Akış Çizelgesi için tıklayınız.

 

Sınıf Rehber Öğretmenleri Tarafından Öğrencilere Uygulanacak Deprem Psikoeğitim Programı Örnek Uygulama Takvimleri (İş Akış Çizelgesi İçerisinde Word Formatları da Mevcut)


1-Okul Öncesi Öğrencileri İçin Psikososyal Destek Deprem Psikoeğitim Programı Örnek Uygulama Takvimine ulaşmak için tıklayınız.

2-İlkokul Öğrencileri İçin Psikososyal Destek Deprem Psikoeğitim Programı Örnek Uygulama Takvimine ulaşmak için tıklayınız.

3-Ortaokul Öğrencileri İçin Psikososyal Destek Deprem Psikoeğitim Programı Örnek Uygulama Takvimine ulaşmak için tıklayınız.

4-Lise Öğrencileri İçin Psikososyal Destek Deprem Psikoeğitim Programı Örnek Uygulama Takvimine ulaşmak için tıklayınız.


İş Akış Çizelgesi İçerisinde de Belirtilen Kullanılacak Önemli Formlar

*Deprem Sonrası İlk Ders Öğretmen Bilgilendirme Metni için tıklayınız.

*Okullara afet bölgesinden gelen öğrenciler için okulun ilk haftalarında oryantasyon programı uygulanması gerekmektedir. Uygulanacak tavsiye oryantasyon programı içeriğine ulaşmak için tıklayınız.

*Öğrencilerle yapılan tüm oturumlara ait sayısal veriler sınıf rehber öğretmeni tarafından psikoeğitim programı genel değerlendirme formuna işlenerek okul rehberlik ve psikolojik danışma servisine iletilecektir. Rehber öğretmen/psikolojik danışman olmayan okullarda okul idaresine teslim edilecektir. Forma ulaşmak için tıklayınız.

*Rehber öğretmen/psikolojik danışmanı bulunmayan veya e rehberlik sistemini kullanamayan okullarımızda yapılan çalışmalara ait sayısal veriler Sarıyer Rehberlik ve Araştırma Merkezi tarafından e-rehberlik sistemine işlenerek bakanlığa iletilecektir. Veri kaybının yaşanmaması adına rehber öğretmen/psikolojik danışmanı bulunmayan okullarımızdaki her sınıf rehber öğretmeninin kendi sınıfı ile ilgili yaptığı öğrenci çalışmalarında yalnızca ilk oturuma katılan öğrenci sayısı kadar kız erkek ayrı olacak şekilde hazırlanan Google Form üzerinden verileri işleyerek Sarıyer Rehberlik Araştırma Merkezine göndermesi gerekmektedir. Rehber öğretmen/psikolojik danışmanı olan ve e-rehberlik sistemini kullanabilenlerin formu doldurmasına gerek yoktur. Veri giriş formuna ulaşmak için tıklayınız.

*Okul Psikolojik Danışman/Rehber Öğretmeni koordinasyonunda Okul İdareleri tarafından afetzede öğrenci bilgileri RAM tarafından hazırlanan forma işlenecektir. Psikolojik Danışman/Rehber Öğretmen olmayan okullarda ilgili formun doldurulması okul idaresi sorumluluğundadır. Forma ulaşmak için tıklayınız.